PracaGrupypl.praca.dyskusje › dobre :)

  • 1. Data: 2005-11-24 18:13:52
    Temat: dobre :)
    Od: "Adamzrk" <a...@g...pl>

    Na pl.praca.oferowana znalazłem ofertę pracy zdalnej dla programisty.
    Rozwalił mnie ostatni punkt tego co owa firma oferuje:

    "Oferujemy:
    - prace przy ciekawych projektach
    - atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętnosci
    - dobra atmosfere w pracy"
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Normalnie na alt.kawaly powinienem wysłać <lol>

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-24 19:09:39
    Temat: Re: dobre :)
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Adamzrk napisał(a):

> [...]

    > - dobra atmosfere w pracy"
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Normalnie na alt.kawaly powinienem wysłać <lol>

    E, dlaczego? Ja tak mam. Praca zdalna, szef miły, sympatyczny,
    nie pogania, terminy rozsądne, ludzie z którymi współpracuję
    bardzo mili itd. :-)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2005-11-24 22:51:01
    Od: "piart" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > E, dlaczego? Ja tak mam. Praca zdalna, szef miły, sympatyczny,
    > nie pogania, terminy rozsądne, ludzie z którymi współpracuję
    > bardzo mili itd. :-)

    Zyc nie umierac. Pewnie wynagrodzenie rowniez jest mile i sympatyczne.

  • 4. Data: 2005-11-25 06:50:11
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Adamzrk napisał(a):

    > - dobra atmosfere w pracy"
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Normalnie na alt.kawaly powinienem wysłać <lol>

    A czemu lol, czy dobra atmosfera w pracy nie jest możliwa, pomijąc
    oczywiscie fakt częstego świechtania tym zwrotem przez pracodawców?

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl

  • 5. Data: 2005-11-25 09:39:14
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    piart napisał(a):

    [...]

    > Zyc nie umierac. Pewnie wynagrodzenie rowniez jest mile i sympatyczne.

    Sam sobie je ustalam przy każdym zleceniu/projekcie, więc jak myślisz? :-)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2005-11-25 16:56:23
    Od: "Adamzrk" <a...@g...pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

    > A czemu lol, czy dobra atmosfera w pracy nie jest możliwa, pomijąc
    > oczywiscie fakt częstego świechtania tym zwrotem przez pracodawców?

    Skoro ktoś pisze, iż jest to praca zdalna to pisanie, że gwarantuje dobrą
    atmosfere pracy jest dla mnie nonsensem - chyba wiadomo, że pracujesz w
    domu.....