PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: o WARCIE, Wyborcza ocenzurowała.
    From: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: o WARCIE, Wyborcza ocenzurowała.
    Date: Mon, 11 Jul 2005 11:43:51 +0200

    Użytkownik "brovar" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:das6ao$snm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > eeech... to, co sie dzieje w tym kraju, coraz bardziej mnie przeraża :/

    Tej awantury osobiscie nie rozumiem.
    Nie ma obowiazku przedluzania (tzn. podpisywania nowej) umowy na czas
    okreslony i nie ma obowiazku udzielania wyjasnien dotyczacych przyczyny nie
    podpisania kolejnej umowy. Tlumaczyc sie ze zwolnienia trzeba przy umowie na
    czas nieokreslony. Tak wiec domaganie sie wyjasnien przez ta pania nie mialo
    podstaw prawnych, a jej zachowanie - lacznie z robieniem z tego afery,
    opisywaniem ludzi po nazwiskach bez podpisania sie wlasnym, rozprowadzanie
    potajemnie zrobionych nagran - oceniam jako niepowazne i niedojrzale i nie
    ma znaczenia, ze opisywane szefostwo tez zachowalo sie w sposob panikarski i
    nie budzacy szacunku bezstronnego widza.

    Rozumiem, ze jak ktos byl mamiony podpisaniem kolejnej umowy, a potem sie
    okazalo, ze to klamstwo (zapewne aby podtrzymac jego wydajnosc) to sie
    zdenerwowal, ale sposob wyrazania tego zdenerwowania budzi u mnie
    zazenowanie.

    I.