PracaGrupypl.praca.dyskusjenowy super spis MP3! › Re: nowy super spis MP3!
  • Data: 2002-05-19 16:00:40
    Temat: Re: nowy super spis MP3!
    Od: "Yattaman" <y...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    news:slrnaefa9m.hp4.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > Tutaj, Sławku, nikt Ci nie da złotego rozwiązania... Nikt nie da
    jakiegokolwiek
    > rozwiązania ;)

    Ale to oczywiście ja sam muszę do rozwiązania dojść, to jest
    bezdyskusyjne !
    To, na co liczę, to to, ze po lekturze tutejszych postów będę wiecej
    wiedzieć, czego sie spodziewać przy szukaniu pracy, przy kontaktach z
    pracodawcami, a nawet, żeby wiedzieć, o co zapytać w razie potrzeby. Na
    grupie, czy kogokolwiek.

    --
    Y.