PracaGrupypl.praca.dyskusjenowy super spis MP3! › Re: nowy super spis MP3!
  • Data: 2002-05-20 10:12:28
    Temat: Re: nowy super spis MP3!
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7326.00001ead.3ce76d8a@newsgate.onet.pl...
    > ponad 8 tys. albumów
    > zapraszam do serwisu:
    >
    > http://www.volume.prv.pl

    Wiesz koleś, u mnie w pracy był taki jeden młody, głupi i naiwny, ktory
    handlował filmami divx. Nawet się reklamował w internecie. Aż pewnego dnia,
    a było to jakiś miesiąc temu przyszli po niego do pracy i wyprowadzili w
    kajdankach.
    On twierdził że policja się nie zajmuje "drobnicą" i sie przekonał. Zarobił
    na filmach ok 1000 zł + dyscyplinarne wyp... z pracy+sprawa karna+konfiskata
    sprzętu komputerowego. Czy było warto? Moim zdaniem nie.
    Aha, na zakończenie dodam, że namierzyła go nie policja tylko goście z
    Warner Bros i to oni skierowali do prokuratury wniosek o ściganie.

    W sumie gówno mnie obchodzi co robisz, ale skoro wywołałeś temat to
    przytoczyłem niedawne zdarzenia z mojej firmy, tak ku przestrodze dla
    innych.

    P.S Niedawno mój kuzyn z Gdańska wpadł na giełdzie bo kupił płyte z pirackim
    softem - sprawa karna+wyp...z pracy. Dla niego to drugie było gorsze bo był
    zawodowym wojskowym w stopniu oficerskim.

    Zdrówko
    wm