PracaGrupypl.praca.dyskusje › nowa moda - nauczyciel

  • 1. Data: 2008-01-21 14:58:55
    Temat: nowa moda - nauczyciel
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    nie mogłem o tym nie wspomnieć... przyjmują ludzi z ulicy
    wystarczy, że głosowali na Platformę Obywatelską...

  • 2. Data: 2008-01-22 15:38:56
    Temat: Re: nowa moda - nauczyciel
    Od: Jacek Sztajnke <s...@N...wp.pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > nie mogłem o tym nie wspomnieć... przyjmują ludzi z ulicy wystarczy, że
    > głosowali na Platformę Obywatelską...

    a co będzie gdy ktoś w c.v. napisze, że głosował na PO,
    a nie głosował?

  • 3. Data: 2008-01-27 20:49:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g9fh65-685.ln1@kaczorek.jackinia.homedns.org Jacek
    Sztajnke <s...@N...wp.pl> pisze:

    > a co będzie gdy ktoś w c.v. napisze, że głosował na PO,
    > a nie głosował?
    Będzie skutecznie udawał kretyna?

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2008-02-15 11:08:36
    Od: am <a...@o...com>

    Jacek Sztajnke wrote:

    > a co będzie gdy ktoś w c.v. napisze, że głosował na PO,
    > a nie głosował?
    Nie wiem skad sie co "c.v." w Polsce wzielo, to jest jakis obled! C.V to
    jest po prostu ZYCIORYS! Czy to takie trudne? A moze to brzmi malo
    pretensjonalnie i w Polsce sie nie przyjelo dlatego? Ratunku!

  • 5. Data: 2008-02-15 11:54:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-02-15, am <a...@o...com> wrote:

    [...]

    > Nie wiem skad sie co "c.v." w Polsce wzielo, to jest jakis obled! C.V to
    > jest po prostu ZYCIORYS! Czy to takie trudne? A moze to brzmi malo
    > pretensjonalnie i w Polsce sie nie przyjelo dlatego? Ratunku!

    Może po prostu wygodniej jest napisać 2 literki zamiast 8? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl