    From: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: no i....
    Date: Thu, 24 Apr 2003 20:48:37 +0200

    Ludzik zwany J o k e R, w wiadomosci
    news:b883ts$5ns$1@nemesis.news.tpi.pl napisal:
    > po tym co napisales o tym jak sie poskarzyles wujkowi, moje
    > wczesniejsze podejrzenia sie sprawdzaja - wyglada na to, ze jestes
    > jedna z takich ciot, co to przychodza do nowej pracy i wzbudzaja

    Gdyby nie ten Twoj poprzedni tekst typu:
    "kurcze, wsadzilem go sobie do dupy, tylko wlazl za gleboko, mam tego
    dosys,
    prosze pomoz mi go wyciagnac, bo juz nie moge usiedziec, przyznam sie do
    wszystkiego, tylko go wyciagnij, blagam"

    Potraktowalbym Cie jak normalnego partnera do rozmowy ale z tego, co
    widze albo jestes jeszcze niedorosly psychicznie albo masz problemy ze
    soba. Nie oczekuj zatem, ze wezme to wszystko na serio :)
    --
    Neo[EZN] - http://wroclaw.dolny.slask.pl
    "Cytowanie wszelkich moich wypowiedzi jest prawnie zabronione.