PracaGrupypl.praca.dyskusje › nikt mi nie pomoze ?

  • 1. Data: 2003-08-29 09:38:59
    Temat: nikt mi nie pomoze ?
    Od: d...@s...uci.agh.edu.pl (Ryszard Karnia)

    Pisalem juz na liste, ale nikt nie odpisal.

    Mam problom z firma ktora wyplacila mi tylko polowe kwoty za dzielo.
    Jak moge sprubowac wyegzekwowac te pieniadze ??

    Pozdrawiam i milego dnia
    Ryszard Karnia.

  • 2. Data: 2003-08-29 09:46:48
    Temat: Re: nikt mi nie pomoze ?
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Pisalem juz na liste, ale nikt nie odpisal.
    >
    > Mam problom z firma ktora wyplacila mi tylko polowe kwoty za dzielo.
    > Jak moge sprubowac wyegzekwowac te pieniadze ??

    Jeśli masz umowe na piśmie, to negocjuj, a potem idź do sądu.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    l...@i...pl
    www.liwiusz.republika.pl

  • 3. Data: 2003-08-29 09:53:24
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-08-29 11:46:48 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Liwiusz* skreślił te oto słowa:

    > Jeśli masz umowe na piśmie, to negocjuj, a potem idź do sądu.

    Albo sprzedaj dług.

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154

  • 4. Data: 2003-08-29 10:45:15
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    d...@s...uci.agh.edu.pl (Ryszard Karnia) napisał(a):

    > Pisalem juz na liste, ale nikt nie odpisal.
    >
    > Mam problom z firma ktora wyplacila mi tylko polowe kwoty za dzielo.
    > Jak moge sprubowac wyegzekwowac te pieniadze ??

    Wyślij im monit:

    Wzywam was do zapłacenia kwoty ... na podstawie umowy ..... z
    dnia .... .Kwotę proszę wpłacić do dnia ... na konto ... W razie
    niewpłacenia podanej kwoty będę dochodził swoich praw na drodze sądowej.

    Jak nie zapłacą, to idź do sądu.

  • 5. Data: 2003-08-29 19:48:24
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dnia .... .Kwotę proszę wpłacić do dnia ... na konto ... W razie
    > niewpłacenia podanej kwoty będę dochodził swoich praw na drodze sądowej.

    Może od razu lepiej niech tam pójdzie?

    Th
    Dziwny to kraj, żeby praw wynagrodzenia trzeba było dochodzić w sądzie.

  • 6. Data: 2003-08-29 20:09:17
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> wrote in message

    > Dziwny to kraj, żeby praw wynagrodzenia trzeba było dochodzić w sądzie.

    Prawa już ma, sąd je pomoże wyegzekwować. I jakoś wolę tę metodę od metod z
    krajów na wschód od naszego.

    Tomek Z.