PracaGrupypl.praca.dyskusjenielegalne oprogramowanie komputerowe w firmie , a rozwiązanie umowy ... › Re: nielegalne oprogramowanie komputerowe w firmie , a rozwiązanie umowy ...
    From: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nielegalne oprogramowanie komputerowe w firmie , a rozwiązanie umowy
    Date: Thu, 31 Jan 2002 15:04:51 +0100

    Użytkownik "svobo" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:a3avb3$5c2$1@news.tpi.pl...
    > ......pójdzie z torbami.
    >
    > nie sądzę, jeśli ma w firmie softu za 100k.
    > Mniej zarobi przez jakiś okres, pewnie przy okazji jego pracownicy
    też :-(

    Jak dla mnie z kontekstu:

    > jak dobrać się do "dupy" takiemu skur.....wi, za
    > fakt nie posiadania legalnego oprogramowania w firmie
    > (to firma produkcyjna - nie informatyczna).
    > Ma w sumie za 100 000 zł tego, od systemów operacyjnych począwszy,
    > poprzez pakiety Adobe i Corel a na AutoCad'ach skończywszy.

    wynika, że wartość nielegalnego oprogramowania w firmie wynosi ok 100
    000.
    Zatem pójdzie z torbami.
    Nie popieram piractwa, ale taka mściwość na innych pracownikach...
    W takich okolicznościach:

    > pracowałem w firmie jako informatyk i musiałem odejść w niesławie
    > (zresztą z niezawinionych przyczyn), a z pobudek czysto wynikających z
    chęci
    > częstej zmiany ludzi przez pracodawcę

    No cóż... osąd bardzo subiektywny.
    Nie doczytałem się, że nie zapłacił za wykonane zlecenia itp.
    Za to doszukałem się zawiści w treści:

    > kolejni znów są naiwni że popracują u niego długo i cieszą się że
    zdobyli pracę

    Praca w dzisiejszych czasach cieszy - nawet ta nie bardzo lubiana.
    I chyba lepiej mieć 3 wypłaty niż przez 90 dni jej nie mieć.

    Chester EM