PracaGrupypl.praca.dyskusjenielegalne oprogramowanie komputerowe w firmie , a rozwiązanie umowy ... › Re: nielegalne oprogramowanie komputerowe w firmie , a rozwiązanie umowy ...
    From: "Andrzej Wilkoszewski" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nielegalne oprogramowanie komputerowe w firmie , a rozwiązanie umowy
    Date: Thu, 31 Jan 2002 08:44:44 +0100

    "Wrangler" <a...@i...pl> wrote in message
    news:a39cd1$ir2$1@news.tpi.pl...
    > Witam.

    [ciach]
    > A że to nie 1 podejście i
    > potraktowanie mojej osoby w ten o to sposób przez pracodawców
    > to mam pytanie do Was jak dobrać się do "dupy" takiemu skur.....wi, za
    > fakt nie posiadania legalnego oprogramowania w firmie
    > (to firma produkcyjna - nie informatyczna).
    [ciach]
    > Nie chodzi o PIP tylko o zadośćuczynienie za tych których zwolnił w ciągu
    3
    > miesięcy (naliczyłem 6, kolejni znów są naiwni że popracują u niego długo
    > cieszą się że zdobyli pracę).

    Nie rób z siebie takiego Robin Hood'a. Rozumiem, że jesteś wkurzony i chcesz
    mu namieszać, ale nie mów, że to "dla dobra innych". Pomyśl choćby o tych,
    którzy jeszcze u niego pracują, a pracę stracą jak pójdzie z torbami.
    Nie mówię nie, ale wkurza mnie twoja próba zasłaniania się celami wyższymi
    przy prostym (i zrozumiałym) odegraniu się na facecie.

    Andrzej Wilkoszewski