PracaGrupypl.praca.dyskusjenawiazujac do "zarobki w branzy IT..." › Re: nawiazujac do "zarobki w branzy IT..."
    From: Łukasz Harasimowicz <h...@n...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nawiazujac do "zarobki w branzy IT..."
    Date: Wed, 14 Jul 2004 13:30:23 +0000 (UTC)

    [slimak dnia 2004-07-14 napisał(a) w <cd3buu$1en6$1@news2.ipartners.pl>]

    > Witam!
    > Poniewaz juz nie chcialem robic OT z tamtego watku wiec zakladam kolejny.
    >
    > OK skoro piszecie ze admini malo zarabiaja itp itd to powiedzcie mi w takim
    > razie jaka galaz informatyki dobrze zarabia? Bo jesli nie administracja to
    > co? Tworzenie stron www? Programowanie c++, java?
    > Bo prawde mowiac to mi sie zawsze wydawalo ze wlasnie administracja sieciami
    > ich instalacja, linux to bedzie przyszlosc a przynajmniej bedzie mozna z tego
    > wyrzyc.
    >
    > Prosilbym o rozwiniecie tego tematu bo jako student informatyki nie wiem na
> [...]
    [====== MESSAGE END =======]

    Przede wszystkim wybierz to co Ciebie interesuje i czemu mógłbyś się poświęcić
    w 100%. Jeśli wybierzesz kierunek, który jest "trendy" ale Tobie nie leży to
    skończy się prawdopodobnie tak że będziesz średniakiem (lub gorzej) w swojej
    branży a przez to zarabiał dużo mniej niż "Ci na górze". Po drugie jak
    skończysz studia sytuacja na rynku prawdopodbnie się zmieni i może okazać się
    że to co dziś jest "na topie" za dwa czy więcej już takie nie będzie.
    Jeśli jednak będziesz pasjonatem tego co robisz to na pewno (tu mogę się mylić
    ;) ) znajdziesz posadę (lub stworzysz ją sobie sam ;) ) z godziwym
    wynagrodzeniem.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Harasimowicz