PracaGrupypl.praca.dyskusjenawiazujac do "zarobki w branzy IT..." › Re: nawiazujac do "zarobki w branzy IT..."
  • Data: 2004-07-15 09:10:23
    Temat: Re: nawiazujac do "zarobki w branzy IT..."
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kal" <k...@k...gda.pl> napisał w wiadomości
    news:cd3vnl$cc$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > zalezy,
    >
    > programista - projektant, który tworzy strukture oprogramowania,
    > model, itd zarabia sporo, z kolei programista - koder, co klepie
    > kod programu zarabia grosze. Z tym ze ten pierwszy to inzynier,
    > drugi to wyrobnik, rzemieslnik
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Kal

    To wszystko zależy też jakiego typy jest firma - nie zawsze jest takie
    rozróżnienie.
    Mój brat pracuje od kilkunastu lat w pewnej firmie jako programista. Tam
    jest układ prosty - jeden prezes, dwóch wiceprezesów - a reszta to
    programiści + prawnik i księgowa. Nie ma jakiegoś podziału na koderów,
    analityków, projektantów.
    Firma projektuje dość duże systemy - ale że tak powiem - niszowe.

    pozdr
    Krzysiek