PracaGrupypl.praca.dyskusjenauka języków obcych › Re: nauka języków obcych
    From: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nauka języków obcych
    Date: Mon, 9 Jun 2003 15:24:47 +0200

    Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:dt26ev0p13ehuaj0vanf50mqubcpre1tan@4ax.com...

    > Myślałem, tylko że w wakacje będę przebywał raczej w małych
    > miejscowościach, zatem wakacyjny kurs odpada. Poszukam czegoś co
    > zaczyna się w październiku. Ale z tego co wiem "trochę" to będzie
    > kosztować.
    [ciach]
    > Ktoś ma jeszcze jakieś uwagi/propozycje?

    Nie wiem, czy to coś pomoże i czy w ogóle coś takiego jeszcze jest. Parę lat
    temu można było wziąć z Konsulatu Austriackiego wniosek o przyznanie
    stypendium = cztertygodniowej nauki w Austrii. Wypełniało się go oczywiście
    odpowiednio wcześnie, przed wakacjami, bo to "kursy" wakacyjne były,
    składało i czekało na decyzję. Mało kto o tym wiedział i mało osób z Polski
    jeździło :( Miało się tam zapewnione mieszkanie, stypendium, czyli
    pieniądze, które w zupełności wystarczały na pobyt tam (opłacało się to
    mieszkanie samemu, wyżywienie też), no i nauka... wcześniej krótki teścik w
    celu przydzielenia do określonej grupy...
    To była chyba oferta tylko dla studentów, nie wiem, ale można się
    zorientować...
    Pozdrawiam
    Kasia