PracaGrupypl.praca.dyskusjenauczycielka › Re: nauczycielka
  • Data: 2003-06-18 12:55:18
    Temat: Re: nauczycielka
    Od: "Witiia" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Urszula Borkowska" <u...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bcpmdc$7oh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > witam wszystkich!
    > Mam pytanko: czy nauczyciele maja swoja grupe dyskusyjna? A moze ktos tu
    wie
    > jak napisac podanie o przyjecie do pracy jako nauczyciel-czy to tak samo
    sie
    > pisze jak list motywacyjny, czy to coś innego??? prosze o jakieś
    informacje
    > na ten temat, może ktos się orientuje.

    Mam siostrę nauczycielkę, mam znajomego który szuka pracy jako nauczyciel.
    W szkołach nie chcą żadnych CV ani LM. Piszesz normalne podanie (jak to za
    komuny było) o przyjęcie do pracy - zapytaj rodziców, powinni wiedzieć jak
    się kiedyś "podania" pisało :). Możesz ewentualnie załączyć do podania ksero
    dyplomu, a jeśli idziesz na rozmowę z dyrektorem to najlepiej zabierz go ze
    sobą. A jak będziesz chodziła po szkołach, to najlepiej wal od razu do
    dyrektora. Te panie z kancelarii nie muszą zawsze wiedzieć o zamierzeniach
    dyrektora.
    Powodzenia w szukaniu pracy!

    --
    // Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)