PracaGrupypl.praca.dyskusjenauczycielka › Re: nauczycielka
  • Data: 2003-06-18 12:46:34
    Temat: Re: nauczycielka
    Od: "winetu" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Urszula Borkowska" <u...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bcpmdc$7oh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > witam wszystkich!
    > Mam pytanko: czy nauczyciele maja swoja grupe dyskusyjna? A moze ktos tu
    wie
    > jak napisac podanie o przyjecie do pracy jako nauczyciel-czy to tak samo
    sie
    > pisze jak list motywacyjny, czy to coś innego??? prosze o jakieś
    informacje
    > na ten temat, może ktos się orientuje.

    Państwowe instytucje potrzebuja formalnego "wniosku" o przyjęcie do pracy.
    Jest to formalność. Napisz "Prosze o przyjęcie mnie do pracy od dnia ... na
    stanowisko.... Mozesz napisać ze 2 - 3 zdania, że bardzo bys chciała i tym
    podobne bzdury.
    No chyba, że jeszcze nie rozmawiałaś i nie wiesz czy Cie przyjma to możesz
    dać CV i LM