PracaGrupypl.praca.dyskusjenas, polakow jest za duzo ! › Re: nas, polakow jest za duzo !
    From: "Artur Lato" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nas, polakow jest za duzo !
    Date: Wed, 6 Nov 2002 22:12:26 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@kat01228068.visp.energis.pl

    Użytkownik WOJSAL <w...@h...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqbgup$tn2$...@w...zso5.gda.pl...
    [...]
    > Bezrobotnych nie nazwam nierobami - daleki jestem od tego.
    > A praca - jest. Tylko ze nie zawsze w wymarzonym przez nas
    > zawodzie, nie zawsze w naszym miejscu zamieszkania.

    Owszem jest. Nikt nie mówi, że nie ma jej w ogóle.
    Tylko czy jest dla każdego chętnego, czy tylko dla
    wybrańców losu (albo dla tych co potrafią pomóc losowi
    znajomościami, koneksjami rodzinnymi, a czasem nawet
    łapówkami). Przy relacji kilkaset szukających na jedno
    wolne miejsce pracy można sobie wyobrazić jakie
    szanse mają ci pozbawieni tych innych możliwości.
    Mogą tak próbować przez wiele lat. W końcu w totka
    też ktoś prawie co tydzień trafia 6-kę. Ale czy z tego
    wynika, że jest to realna szansa dla każdego?

    A swoją drogą często się mówi o zmianie zawodu,
    czy miejsca zamieszkania. W związku z tym chciałem
    zadać pytanie. Czy ktoś może podać przykład zawodu
    i/lub miejscowości, gdzie praca czeka na pracownika,
    a nie odwrotnie? Bo mnie jakoś nic takiego nie przychodzi
    do głowy.

    Pozdrawiam
    Artur