PracaGrupypl.praca.dyskusjenas, polakow jest za duzo ! › Re: nas, polakow jest za duzo !
    From: "news" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nas, polakow jest za duzo !
    Date: Wed, 6 Nov 2002 19:43:47 +0100

    > A dlaczego akurat w zawodzie admina czy programisty?
    > Dlaczego uwazasz, ze akurat w tym zawodzie bedzie
    > czekalo miejsce na Ciebie?

    zainwestowalem w siebie troche czasu i kasy w tym kierunku.
    mam przekreslic iles tam lat swojego zycia ?
    pozatym robienie tych rzeczy przychodzi mi tak naturalnie jak oddychanie.
    kwestia predyspozycji psycho-fizycznych, chyba...

    sporo inf. zmienia miejsca pracy (rozwoj, doswiadczenie, kasa),
    przechodza do wiekszych, bardziej prestizowych firm.
    ale, ostatnio dziwnym zbiegiem okolicznosci wszyscy "oni" trzymaja
    sie swych posad jak tonacy brzytwy...

    mimo to radzisz mi sie przekwalifikowac ?

    pozdrawiam,
    aszek26