PracaGrupypl.praca.dyskusjenas, polakow jest za duzo ! › Re: nas, polakow jest za duzo !
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nas, polakow jest za duzo !
    Date: 6 Nov 2002 17:24:11 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    news <a...@w...pl> wrote:
    > witam grupowiczow,
    (...)

    na moje oko to jestes czlowiekiem do wszystkiego czyli (sorry, no offence)
    do niczego. Troche handlowalem, troche adminowalem troche cisco troche
    windows troche unix troche webmaster itd itp.
    jak dla mnie znaczy to: lapalem sie czego sie dalo zlapac, ale mi nie
    wychodzilo - wnioskuje to ze zlozenia dwu faktow:
    - czesto zmienialem pracodawcow
    - i ,,zawod'' (specjalizacje)
    Zdaje sobie sprawe, ze to bardzo krzywdzace stwierdzenie, ale majac do wyboru
    wielu kandydatow do pracy takie uproszczenia sa jak najbardziej na miejscu.

    Oczywiscie sa tez (male zwykle) firmy, ktore potrzebuja _dokladnie_ takiego
    rodzaju sobieradkow do wszsytkiego, ale te firmy pierwsze ida z torbami
    jak jest ciezko, albo kombinuja jak tu pracownika ograbic.
    No i raczej nie rekrutuja w czasach kryzysowych...

    pozdrawiam

    romekk