PracaGrupypl.praca.dyskusje › narzędzie do pracy zdalnej - szukam

  • 1. Data: 2002-11-12 18:58:13
    Temat: narzędzie do pracy zdalnej - szukam
    Od: "brahu" <b...@i...pl>

    Czym w praktyce najlepiej przeprowadzić zdalne szkolenie ?
    Muszę koleżance wytłumaczyć parę rzeczy (włącznie z rysunkami itp) +
    konieczna jest komunikacja głosowa. Ze względu na koszta telefon odpada.
    Jakiego softu radzicie użyć?

  • 2. Data: 2002-11-12 19:25:00
    Temat: Re: narzędzie do pracy zdalnej - szukam
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "brahu" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Muszę koleżance wytłumaczyć parę rzeczy (włącznie z rysunkami itp) +
    > konieczna jest komunikacja głosowa. Ze względu na koszta telefon odpada.

    od prostego chata przez mesengery [gg, tlen, yachoo] programy do
    cielekonferencji na mailach konczonc

  • 3. Data: 2002-11-12 19:29:44
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

> [...]
    > Muszę koleżance wytłumaczyć parę rzeczy (włącznie z rysunkami itp) +
    > konieczna jest komunikacja głosowa. Ze względu na koszta telefon odpada.

    a jszcze na macach mozesz zdalnie przejac obsluge komputera.... w win xp
    chyba tez to juz jest... ale w wersji pro

  • 4. Data: 2002-11-12 20:42:29
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    "brahu" <b...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > Muszę koleżance wytłumaczyć parę rzeczy (włącznie z rysunkami itp) +
    > konieczna jest komunikacja głosowa. Ze względu na koszta telefon odpada.

    Duzo nie wymyslajac NetMeetingu MS'u.

    Pzdr.

  • 5. Data: 2002-11-12 21:46:41
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    brahu <b...@i...pl> wrote:
    > Jakiego softu radzicie użyć?
    PKP.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2002-11-12 23:22:20
    Od: Michał Zaborowski <michal.zaborowski@_nospam_wp.pl>

    brahu wrote:
> [...]
    > Muszę koleżance wytłumaczyć parę rzeczy (włącznie z rysunkami itp) +
    > konieczna jest komunikacja głosowa. Ze względu na koszta telefon odpada.

    VNC - darmowe, wieloplatformowe....

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Zaborowski (TeXXaS)

  • 7. Data: 2002-11-13 15:30:09
    Od: "brahu" <b...@i...pl>

    > Duzo nie wymyslajac NetMeetingu MS'u.

    Używałeś praktycznie? Też się nad nim zastanawiałem, ale nie pamiętam, czy
    ma opcję voice, poza tym ciekawe jak jest z portami - używam serwera z
    firewall'em więc muszę sobie ustawić forwardowanie odpowiednich portów.

  • 8. Data: 2002-11-14 23:33:13
    Od: "dynio" <t...@a...eu.org>

    > a jszcze na macach mozesz zdalnie przejac obsluge komputera....

    no no
    te "mace" to sa maszyny - nawet obsluge mozna oddac...
    tfu.... przejac - glupiej windzie tylko DoS-a igmp-fragiem mozna zapuscic

    d.