PracaGrupypl.praca.dyskusjenajwieksze osiagniecie › Re: najwieksze osiagniecie
  • Data: 2005-01-27 16:32:40
    Temat: Re: najwieksze osiagniecie
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: tempy [Thu, 27 Jan 2005 16:40:47 +0100]:

    > mam 19lat, swiezo po szkole, nic nie osiagnalem

    E, no cos Ty ;) Mi sie juz w wieku lat kilku udalo calkiem
    porzadnie rozkrecic na czynniki pierwsze Bardzo Drogi Nowy
    Komputer -- a potem go zlozyc. I on dzialal! ;>

    A powaznie: czemu "osiagniecie" kojarzysz tylko z telewizja,
    kontem w banku i fanfarami? Codziennie odnosisz jakis sukces,
    przejrzyj je i wybierz ktorys wiekszy pasujacy tematycznie.
    Z tymi dwiema dobami na ogladaniu filmow to moze przesada ;)
    ale wlasnie cos w ten desen... Zwiazane z branza ale wcale
    niekoniecznie przeciez zawodowe.

    Kira