PracaGrupypl.praca.dyskusjenajgorsza praca › Re: najgorsza praca
  • Data: 2009-11-03 09:33:41
    Temat: Re: najgorsza praca
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

    tomas napisal(a):

    > Kraje unii europejskiej tupu dania szwecja niemcy finlandia wlochy
    > hiszpania.

    gdzie to wyczytałeś? Weźmy taką Szwecję:
    inżynier zarabia ok 480-600 tys koron rocznie, z tego jest 55% podatku,
    więc zostaje ok. 240-300 tys rocznie (i to sa dobre zarobki, znacznie powyżej
    średniej). Kawalerka 20m w Sztokholmie 1mln200. Nie wiem skąd uroiłeś że
    wszędzie bez kredytu tylko u nas trzeba.

    --
    pozdrawiam, Zbylut