PracaGrupypl.praca.dyskusjenajgorsza praca › Re: najgorsza praca
  • Data: 2009-11-03 12:31:05
    Temat: Re: najgorsza praca
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tomas pisze:

    > Smiechu warte.Przy tych zarobkach co ja mialem stac mnie bylo wynajac
    > mieszkanie , kupic porzadne jedzenie(nie kupywalem w najdrozszych
    > sklepach) i moglem odlozyc miesiecznie z 5000zl.Pracowałem jako zwykly
    > robol , podaj posprzataj pozamiataj.Po roku czasu moglem sobie kupić
    > samochód.240zl to nie jest duzo za bilet miesieczny przy ich zarobkach.
    > Jedzenie wcale nie jest duzo drozsze a jak nawet wydasz na jedzenie
    > 200-300zl miesiecznie wiecej niz w polsce to przy ich zarobkach np
    > 12000zl/miesiac to jest smieszna roznica.

    Dodam jeszcze, że średnia płaca w Sztokholmie to obecnie około 22
    tysięcy koron, czyli 8800zł (zatem Twoje 12000zł/mies. to sporo). Dużo,
    jak na polskie warunki, i wtedy stać ludzi, aby zapłacić 4000zł za
    wynajem swojego mieszkania. Daleko jednak do tego, aby je kupować bez
    kredytu. Zresztą nie widzę tam większego pędu do kupowania mieszkań na
    kredyt, może właśnie dlatego, że nawet singla stać na wynajem, z drugiej
    strony również wielu "patologicznym" rodzinom (również emigrantom)
    mieszkania daje tzw. socjal.

    --
    Liwiusz