PracaGrupypl.praca.dyskusjenadgodziny - jak liczyć w tym przypadku? › Re: nadgodziny - jak liczyć w tym przypadku?
  • Data: 2007-05-03 08:46:32
    Temat: Re: nadgodziny - jak liczyć w tym przypadku?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1wsbdqd601d94.yujftdorjqo6$.dlg@40tude.net Artur
    <s...@r...pbz> pisze:

    > Wskażesz taki zapis?
    > Bo według mnie (i KP) są wskazane przypadki kiedy praca w nadliczbowych
    > *może* być konieczna, właśnie art 151 §1 określa kiedy to może nastąpić.
    > Także proszę nie wmawiać rzeszy "najemnych" że nie mają prawa odmówić ;)
    Co do zasady - _zawsze_ mają prawo odmówić.
    Natomiast przepis jest po części niejasny (to częste w ułomnym polskim
    prawie od lat tworzonym przez dyletantów i marnych kauzyperdów, w dodatku
    pozostających zazwyczaj pod wpływem doraźnych nacisków politycznych).
    Ewentualne spory powstałe na gruncie rozbieżnych interpretacji tego zapisu
    rozstrzygać będzie zapewne sąd pracy.

    --
    Jotte