PracaGrupypl.praca.dyskusjenadgodziny › Re: nadgodziny
    From: "" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nadgodziny
    Date: 29 Aug 2003 14:05:13 +0200

    > Umowa na czas okreslony.
    > Pracodawca zatrudnia pracownika i nie jest nigdy pewien czy ten mu numeru
    z "chorobą", "ciążą" itp. nie wywinie.
    zasiłek chorobowy pracodawca płaci przez 33 dni - resztę ma w duszy. W
    przypadku ciąży umowy ulega przedłużeniu tylko do dnia porodu (jeżeli uległaby
    rozwiązaniu po upływie 3 miesiąca ciąży). Czyli max. 6 miesięcy. Wiem że
    niektórzy chcieliby wywalić babę w 8 miesiącu bo mało wydajna, ale niestety.
    Kurde, stary przecież ona pracuje.
    A co do pewności - pracownik teznie jest pewien czy ma po co przyjść dziś do
    roboty, czy przypadkiem pracodawcy się nie spodoba jego ucho.

    > Pracownik może porzucić prace w każdej chwili i nic go już z pracodawcą nie
    wiąże.
    Pracodawca może wkażdej chwili zwolnic pracownika. Mówię to z pełną
    odpowiedzialnością - to na prawdęnie jest problem.
    > Pracodawca nie może powiedzieć pracownikowi, że ten od jutra nie pracuje i
    nie dostanie kasy.

    Może

    > Równe szanse będa wtedy, gdy pracownik też będzie płacił wypowiedzenie za
    zerwanie umowy.

    Płaci. Pracuje w czasie wypowiedzenia, chociaż nie ma na to ochoty.

    > mer
    Paweł