PracaGrupypl.praca.dyskusjena pocieche... › Re: na pocieche...
    From: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: na pocieche...
    Date: Wed, 22 Dec 2004 09:37:28 +0000 (UTC)

    In article <cqb6rv$ge9$1@nemesis.news.tpi.pl> "Immona"
    <c...@W...com.pl> writes:
    >From: "Immona" <c...@W...com.pl>
    >Subject: Re: na pocieche...
    >Date: Wed, 22 Dec 2004 08:10:13 +0100

    >osobowosciach. :) A dzieki tej szarzyznie Inni latwo sie na jej tle
    >uwypuklaja. Gorzej, jak nikt z "Innych" sie nie zglosi. Moja kolezanka ma
    >wlasnie ten problem. 3-cia rekrutacja i na kilkanascie rozmow nikt sie nie
    >nadaje.

    Mysle ze nie do konca tak jest. Ocenianie czlowieka na podstawie 1 strony A4
    prowadzi do wielu bledow. Poniewaz sledze ogloszenia od prawie roku i na
    wiele anonsow wysylalem swoje dane (bez wodotryskow) widze, ze wiele z tych
    ogloszen pojawia sie ponownie czasem po 3 miesiacach czasem po pol roku.
    Czyli co? Nie znalezli odpowiedniego kandydata? Czy moze odrzucili
    odpowiedniego kandydata na podstawie 1 strony A4?
    W takim przypadku (400 ofert) jest bardzo duze prawdopodobienstwo wylania
    dziecka z kapiela jak sie stosuje uproszczone metody weryfikacji.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name