PracaGrupypl.praca.dyskusjena pocieche... › Re: na pocieche...
    From: "Immona" <c...@W...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: na pocieche...
    Date: Wed, 22 Dec 2004 09:39:34 +0100

    Użytkownik "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cqa7no$92h$1@news2.ipartners.pl...
    > Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Immona
    > <c...@W...com.pl> wystukał[a]:
    >
    > Fakt, ale dla młodego pracownika, który dopiero zaczyna lepsze są
    > studia, na których może zdobyć większą wiedzę. W następnych latach może

    Jakosc studiow podyplomowych bywa rozna, bardzo rozna. Np. nauczyciele,
    robiacy na wyscigi te studia podyplomowe dla posiadania lepszych "papierow",
    mowia mi, ze to fikcja. Studia zawsze zabieraja czas na teorie, podczas gdy
    takie krotsze szkolenia sa do bolu uzytkowe i nie ma lania wody,
    przedluzania, tylko uczenie wykonywania w praktyce danej przynoszacej zyski
    czynnosci i warsztaty. A na teoretyzowanie sie jest czas na magisterskich.
    Osoba, ktora ma za soba wiele szkolen z "wolnego rynku szkolen biznesowych"
    jest widziana jako przecwiczona w praktycznych umiejetnosciach i sa branze,
    gdzie bardziej sie liczy, ze umiesz, niz to, ze wiesz, bo to, ze sie wie,
    nie musi oznaczac, ze sie umie.

    No ale to wszystko od branzy zalezy - nie znam Twojej.

    > ją pogłębiać właśnie na takich szkoleniach/wyjazdach. Wtedy już z
    > konkretną wiedzą zawieranie kontaktów zawodowych idzie lepiej.

    hm. kiedys zostalam wciagnieta w pasjonujaca dyskusje o tym, czy pies w
    firmie jest kosztem. :)

    > Na jedne wysłał to na drugie z odpowiednią argumentacją wyśle ;)

    Zawsze milo slyszec o normalnych firmach.

    I.