PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    From: "adherent" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Date: Fri, 29 Nov 2002 18:03:50 +0100

    Użytkownik "Paweł Pollak" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:as64ih$kan$3@cs.magma-net.pl...

    > Rozumiem wiarę w SLD, uwielbienie dla Millera, apoteozę Kołodki i dogmat,
    > że Balcerowicz jest winien wszystkiemu od rozbicia dzielnicowego po
    > ostatnią powódź, ale takiej bredni to nawet Lepper nie wygłasza, bo
    > straciłby wiarygodność. Ja wiem, że ze ślepą wiarą dyskutować nie
    > sposób, ale fakty są niestety takie, że to "lewica" z własnej inicjatywy
    > zabrała inwalidom te ulgi czy uznała w XXI wieku prąd za towar luksusowy
    > i nałożyła nań akcyzę, bo braknie jej pieniędzy na utrzymywanie takich
    > biednych i poszkodowanych grup społecznych jak górnicy, hutnicy,
> [...]

    Wielbienie jest śmieszne dzisiaj gdy człowiek o zgodności z jakąś
    "opcją polityczną" dowiaduje się po wyborach parlamentarnych.
    Nie można mieć pretensji do człowieka że głosował tak jak większość.
    Zresztą to dyskusja na pl.soc.polityka :-)).
    Może na początek warto by ustalić kryterium kiedy "Balcerowicz
    musi odejść". Wiadomo kierujący gospodarką, krajem odchodzą
    gdy przegrają wybory lub gorzej, gdy zmuszą ich do tego protesty
    społeczne. Warto by zwolennicy uproszczonego liberalizmu
    ustalili granicę po przekroczeniu której zmieni się polityka NBP-u.
    Dla przeciętnego obywatela płacącego nadmierne oprocentowanie
    od kredytów powinno to nastąpić już dawno. Przecież jeżeli kredyt
    będzie mniej oprocentowany to więcej tego kredytu wezmę i kupię
    za to jakiś towar, by towar wyprodukować ktoś musi pracować.
    Myślę że gdy będziemy mieli do czynienia z deflacją no to już sam
    Balcerowicz zrozumie że poparcie Prezydenta nie wystarczy. Wtedy
    zdanie liberałów będzie ludziom obojętne.
    Sądzę że po Balcerowiczu górnicy, hutnicy, stoczniowcy, kolejarze
    utrzymają państwo w którym będzie coraz mniej bezrobotnych.
    Co do katechetów to życzę by choć przejściowo w tej grupie
    bezrobocie wynosiło 40-60 %.

    Pozdrawiam
    ad.