PracaGrupypl.praca.dyskusjemotorola › Re: motorola
    From: "majkel" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: motorola
    Date: Mon, 20 Jun 2005 00:57:57 +0200
    Sender: m...@o...pl@stach.netcontrol.pl

    Użytkownik "marcin" <h...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:d94d0q$meh$1@julia.coi.pw.edu.pl...
    > Hej,
    >
    > wiem ze temat byl tutaj walkowany nie raz, sprawdzilem a archiwum, ale
    > tego co chcialbym wiedziec nie znalazlem. byly pytania o rekrutacje,
    > zarobki, a ja chcialbym zapytac o to jak sie tam pracuje. jaka jest
    > atmosfera, czy jest straszny wycisk, ile srednio godzin tygodniowo
    > poswieca sie pracy, jakie sa relacje miedzy pracownikami i miedzy
    > pracownikami w przelozonymi etc. no i gdyby ktos mogl wirygodnie
    > powiedziec ile mozna spodziewac sie na dzien dobry (w archiwum byly w tym
    > wzgledzie spore rozbieznosci). dzieki za odpowiedzi
    Wiem od znajomego ktory tam pracuje - niezly mozg. Posadka jako team leader.
    Praca ciekawa, duzo kontaktow z zagranica, szczegolnie USA - wiec watroba
    musi byc sprawna bo trzeba sie integrowac. Ogolnie wisza na deadlineach i
    ciagle trzeba cos pchac do przodu bo czasu malo, ale to cechy korporacji
    miedzynarodowych. Przy oddawaniu projektow lub trudnych zadaniach, gdzie
    brak jest dosw zdarza sie praca w niedziele i sob - oczywiscie bez
    dodatkowych korzysci. Po prostu trzeba sie wyrobic z projektem. Klimat w
    firmie jest super (znajomy twierdzi) i nie ma problemow ani napiec w teamie.
    Pod tym wzgledem to chyba zasluga rekrutacji i HRow bo jak potrzebowali
    pracownika to znajomy (HR) musial odrzucic kilku niezlych kandydatow
    (merytorycznie) bo nie pasowali do zespolu. Placa niezle bo mozna dostac w
    granicach 4K + bonusy - nie wiem jakie. Ogolnie warto bo sie beda rozwijac i
    jak to bywa w takich firmach jest szansa na kierownicza posadke.
    pozdr.
    majkel