PracaGrupypl.praca.dyskusjemotorola › Re: motorola
  • Data: 2005-06-20 20:52:01
    Temat: Re: motorola
    Od: Jakub Turski <y...@S...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Vetch write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of pon, 20 cze 2005 at 07:46 GMT

    >Może się mylę, ale nie podoba mi się ten nacisk na integrację pracownika i
    >jego prywatnego życia z celami firmy i innymi pracownikami. Teksty typu
    >"jesteśmy jak wielka rodzina" mówią po prostu "od członków rodziny wymagamy
    >lojalności i zaangażowania całej osoby", albo "mile spędzamy czas", oznacza
    >"nie ma czasu wolnego, poza krótką przerwą na odpoczynek", czy "luźna
    >atmosfera, świętowanie ważnych wydarzeń" oznacza "nie będziesz miał czasu
    >świętować w domu".

    Widzisz, to że firma chce pracownika do siebie "przywiązać" jest po części
    normalne - jeżeli firma zrobi dobrze pracownikowi, jest spora szansa że
    pracownik się odwdzięczy.

    Jednym słowem, pomysł nie jest z założenia zły, albo dobry, to kwestia jego
    realizacji.

    Polecam http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,2772431.html

    KT.
    --