PracaGrupypl.praca.dyskusjemoderowanie ppo › Re: moderowanie ppo
  • Data: 2004-09-17 20:47:47
    Temat: Re: moderowanie ppo
    Od: DT <d...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Aug 2004 09:13:45 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "Piotr Neil Gawronski" <p...@p...com> napisał w
    >wiadomości news:qmWWc.23667$k4.459330@news1.nokia.com...

    >Spokojnie. Kluczowym jest słowo "próby" ;-)

    Nie Sigurd, kluczowym było zaproszenie Cie do współpracy i zrobienie z
    Ciebie dupka.

    Jak już pisałem - przy Twoim udziale poświęciłbym swój czas i się tym
    zajął - rozważ to w kategoriach "kaktus wyrośnie" i "czołg jedzie"...

    Ja nie mogę nic nikomu obiecać, bo charytatywnie to ja się mogę z
    takich - bez obrazy dla baranów - baranów jak Ty ponabijać, a i to nie
    zawsze, bo często i przez kilka tygodni nie mam czasu na takie drobne
    przyjemności...