PracaGrupypl.praca.dyskusjemoderowanie ppo › Re: moderowanie ppo
  • Data: 2004-08-26 19:08:54
    Temat: Re: moderowanie ppo
    Od: koctyxa <t...@v...wmid.amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 24 Aug 2004 23:42:54 +0200 mgl (m...@s...net) szumi:

    > zgłoś RFD zamiast leniwie narzekać. W razie niepowodzenia hierachia
    > alt.pl.* to dobre miejsce dla mniej popularnych i potrzebnych grup.

    Ależ chyba nie chcesz powiedzieć, że ppo jest nie bardzo potrzebne.
    A wysyłanie reformatorów/rewolucjonistów "na Madagaskar" nie wydaje
    mi się rozsądnym głosem w dyskusji. Tematem, pozwól sobie przypomnieć,
    jest: co zmienić, aby ppo była lepsza dla -biorców i -dawców. Nie:
    czy ppo jest prowadzona najlepiej jak się da.

    koctyxa