PracaGrupypl.praca.dyskusjemoderowanie ppo › Re: moderowanie ppo
  • Data: 2004-08-24 18:39:53
    Temat: Re: moderowanie ppo
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Uzytkownik" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:cgfdvl$2kn$1@inews.gazeta.pl...

    > inne
    > inwencji.

    no prosze godz. 20.33 zadnej ofert pracy..zastanawiam sie czy to tez jest w
    FAQ, iz ogloszenia pojawiaja sie tak "czesto":/ pamietam jak byl poprzedni
    moderator nie pamietam jego nazwiska, ale wiem ze czesto tez dyskutowal na
    tej grupie, ogloszenia byly dzien w dzien i to nie w ilosci 5.....az mi sie
    wierzyc nie chce ze na blisko 200 oglszen gdy byla automoderacja, srednio
    tylko 10 (bo tyle sie o\ukazuje) spelnia wymogi swietego kodeksu.....po co
    zakladac alternatywne gupy skoro ta jest znana i moglaby spelniac swoje
    znane wszystkim cele, jak dla mnie jest to forma najlepsza obrona jest
    atak...