PracaGrupypl.praca.dyskusjemoderowanie ppo › Re: moderowanie ppo
  • Data: 2004-08-24 19:27:48
    Temat: Re: moderowanie ppo
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mgl" <m...@s...net> napisał w wiadomości
    news:cgg318$k95$1@news.dialog.net.pl...
    > "Tyle", tzn. ile? Pięć krytycznych głosów, dziesięć?
    >
    > Dlaczego "atakiem" nazywasz zupełnie konkretną i praktyczną radę, jaką
    > jest założenie własnej grupy w hierarchii alt.pl.*? To naprawdę
    > skuteczne i dużo prostsze rozwiązanie dla tych, którym p.p.o przestała
    > się podobać. A nazwa "alt.pl.praca.oferowana" jest naprawdę zupełnie
    > przyzwoita.
    gloso jest dosyc sporo i dyskusja ta trwa i trwa:) zastanawiam sie tylko po
    co tworzyc druga grupe skoro ta wszyscy znaja i moglaby spelniac swoje
    zadania doskonale (tak jak robila to kiedys, wiadomo jest i wsrod
    pracodawcow i wszedzie ze istnieje takowa...po prostu przyczyna tkwi w jej
    zarzadzaniu.. gdy firma nie przynosi efekto chyba korzystniej jest zmienic
    menadzera niz zakladc nowa dzialanosc, oczywiscie jest to jakies wyjscie,
    ale chyba lepiej doprowdzic do restukturyzacji starej i znanej tak by
    przynosila zyski:) prostsze jak dla mnie