PracaGrupypl.praca.dyskusjeminimum na etat, reszta w innej formie › Re: minimum na etat, reszta w innej formie
  • Data: 2002-12-18 13:07:36
    Temat: Re: minimum na etat, reszta w innej formie
    Od: "M" <mraf[usun_ten_spamerski_chlam]@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hehe. Jestem anglistą i pracowałem w prywatnych szkołach językowych.
    Wszystkie bez wyjątku proponują wyłącznie umowę o dzieło, podpisywaną,
    naturalnie, post factum. O mikroetacie można sobie pomarzyć, więc powinieneś
    się uważać za farciarza. Mimo znikomego etatu jednak będziesz miał
    ubezpieczenie! Ja, jak złamię nogę sam ją sobie w gips chyba wsadzę...