PracaGrupypl.praca.dyskusjeminimum na etat, reszta w innej formie › Re: minimum na etat, reszta w innej formie
  • Data: 2002-12-18 22:23:47
    Temat: Re: minimum na etat, reszta w innej formie
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    M wrote:

    > się uważać za farciarza. Mimo znikomego etatu jednak będziesz miał
    > ubezpieczenie! Ja, jak złamię nogę sam ją sobie w gips chyba wsadzę...

    Pozwolisz, ze Cie zgasze troszeczke:

    - mozesz dobrowolnie ubezpieczyc sie w kasie chorych (w twoim przypadku
    niestety bedzie drogie wpisowe) - skladka miesieczna ok. 200 zl;

    - mozesz sie prywatnie ubezpieczyc u prywatnego ubezpieczyciela - polisa
    wypadkowa, na zycie lub koszty leczenia;

    - mozesz wykupic abonament w prywatnej klinice - np. LuxMed

    - mozesz zarejestrowac dzialanosc i placic ZUS (przy stalych i pewnych
    dochodach)

    itd

    Bez komentarza.

    Flyer