PracaGrupypl.praca.dyskusjemialo byc netto a jest brutto :/ › Re: mialo byc netto a jest brutto :/
  • Data: 2003-04-17 05:33:18
    Temat: Re: mialo byc netto a jest brutto :/
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > WYCOFAJ SIĘ
    > To jak byś tak była miła to napisz gdzie ta firma się mieści w Lublinie ja
    > z tej oferty byłabym zadowolona bo zaczynam pierwszy miesiąc zasiłku ale
    > sama myśl o tym że mam siedzieć w domu doprowadza mnie do depresji.
    > Może mi się uda bo mamy takie same zawody tylko ja nie mam dużych aspiracji
    > na początek.

    > Nie chcę 450zł.zasiłu wolę 900zł.

    do reki? ja tez chcialam do reki 900zl.. po odliczeniu podatkow wyjdzie jakies
    600zl na reke.. dlatego mi to nie odpowiada. dzis pojde na rozmowe z dyrektorem
    i jesli wszysko uda sie pozytywnie zalatwic to zrezygnuje, chyba ze wynegocjuje
    te 900zl netto. jesli nie to adres moge podac Ci na priv.

    clodine