PracaGrupypl.praca.dyskusjemialo byc netto a jest brutto :/ › Re: mialo byc netto a jest brutto :/
    From: c...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: mialo byc netto a jest brutto :/
    Date: 16 Apr 2003 10:01:57 +0200

    > Ale zasilek ci sie w koncu skonczy...
    pewnie ze tak. tylko mysle ze przez ten czas moge znalezc cos lepszego niz
    praca za 600 zl. juz pracowalam w ksiegowosci jako ksiegowa i sie na tym znam.
    do zawodu nie trzeba mnie przyuczac - musze tlyko poznac program ksiegowy, ale
    z tym u mnie nie ma zadnych problemow gdyz to co zwiazane z komputerem latwo mi
    wchodzi do glowy. wiesz nie chce usiasc na laurach z tego powodu ze mam
    zasilek - w moim zawodzie to oznacza cofanie sie w umiejetnosciach i biezacych
    uregulowaniach prawnych. ja juz te 900 zl uwazalam za male pieniadze biorac pod
    uwage to co mialabym robic. obiecano mi podwyzke po okresie probnym dlatego sie
    zgodzilam. tlyko nie przyszlo mi do glowy ze to moze byc brutto

    clodine