PracaGrupypl.praca.dyskusje › masz firme a nie masz strony internetowej ??

  • 11. Data: 2005-04-24 10:19:49
    Temat: Re: masz firme a nie masz strony internetowej ??
    Od: keisho <k...@b...wp.pl>

    Użytkownik t...@r...pl napisał:

    > oczywiscie zeby jakos to wygladalo to nie jest 30zl hehe 30zl to cena za tzw
    > wizytowke tzn logo czy tam fotka + jakis txt z adresem firmy czyli 1 strona
    > co normalnie kosztuje 50zl
    ??
    znaczy ze za 50zl bedziesz w stanie wykonac cos lepszego o kilka rzedow
    wielkosci?

    > mozna oczekiwac po 2 godzinacch z wpisaniem txt wykupilem juz domene to cos
    [...]
    No nie! 2 godziny? Uzywajac notatnika?
    Toś masta!
    Gratulacje.

    > spawm to rzeczywiscie ale trzeba sie jakos reklamowac czyz nie ???

    Tak w ogole, to zastanow sie nad oferta a potem przeczytaj swojego posta
    jeszcze raz.

    --
    http://keisho(dot)webpark(dot)pl

    e mail: keisho (na serwerze) wp.pl
    'piszac na maila, zmien co nalezy'

  • 12. Data: 2005-04-24 11:21:16
    Od: "YamUasica" <s...@T...net.pl>

    > wizytowke tzn
    wiemy co to jest wizytowka

    > strona przynaje sie jest koszmarna ale czego mozna oczekiwac po 2
    > godzinacch z wpisaniem txt
    no w 2 godz to mozna bylo zrobic lepsza - np. wizytowke - ja juz drugi raz
    na te strone nie wejde

    > wykupilem juz domene to cos pod nia wstawilem a poza tym nie
    "cos"? to juz lepiej zeby nic nie bylo - tlyko ploszysz sobie klientow

    > nie wszystkim sie musi podobac jesli chodzi o spam
    a nie wiesz, ze spam to sieciowe chamstwo i w szczególnych wypadkach
    scigane z KK?
    moim zdaniem jako *student* oraz czlowiek, który usiluje nazwac sie
    *webmasterem* sieciowego chamstwa powinien nie tolerowac?
    wszlcy webdesignerzy, "ludzie sieci" powinni dbac o nia, a nie zasmiecac

    > trzeba sie jakos reklamowac czyz nie ???
    podobno oferujecie uslugi reklamowe? no to jak to jest? nie wiesz jak
    wypromowac strone w sieci?

    a tak poza tym to do jasnej cholery naucz sie pisac po polsku!!!!
    student? czego? łopatologii stosowanej?

    --
    pozdrawiam
    yam

    s i d [ n a ] s i d . n e t . p l
    skype: ianconnor

  • 13. Data: 2005-04-24 15:39:42
    Od: "Therminator" <t...@i...pl>

    Jakimi studentami jestescie?? Pierwszy rok Techniki Rolniczej i Leśnej ?

    Pierwsze 3 pozycje z portfolio zabijaja jakoscia - cena faktycznie
    proporconalna do jakosci.

    Ciekawe czy jak ebay - musicie wyedukowac klientow do nowej "jakosci" :D

    Nie wiem na poziomie jakiego samouczka operujecie - ale to chyba sprzed 5-7
    lat - sadzac po "technikaliach"
    Kto uzywa kodowania -1250?
    Czy obejrzeliscie np w mozilli czy operze strony Waszych klientow?
    Modlcie sie, zeby Wasi klienci tego nie zrobili - bo z sadu nie wyjdziecie
    (za dzialanie odstraszajace).
    Ja jakbym wszedl na strone Waszego klienta - to bym stwierdzil: jaka strona
    taka firma - i omijal ja z daleka.

    Pozdrawiam
    Michal

    PS. Za spamowanie mozna w tej chwili miec troche problemow.
    Inna sprawa to fakt ze spamujecie na grupach, ktore zyja dzieki pewnej rupie
    (paredziesiat - pareset) osob a reszta to wolne elektrony i ci pierwsi moga
    sie zdraznic.

  • 14. Data: 2005-04-24 15:44:42
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Therminator [Sun, 24 Apr 2005 17:39:42 +0200]:

    > Modlcie sie, zeby Wasi klienci tego nie zrobili - bo z sadu
    > nie wyjdziecie (za dzialanie odstraszajace).

    Mnie najbardziej rozlozyl na lopatki ten sklep komputerowy
    MIRAGE: maja w ofercie robienie stron, a nie dosc, ze swoja
    zlecili do wykonania, to jeszcze zlecili takim amatorom ze
    az glowa boli :)))

    Cudo absolutne :)

    Kira (jak to bylo z tym Wszechswiatem i glupota?)

  • 15. Data: 2005-04-24 17:06:15
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    t...@r...pl napisał(a):
> [...]
    > mozna oczekiwac po 2 godzinacch z wpisaniem txt wykupilem juz domene to cos
    > pod nia wstawilem a poza tym nie wszystkim sie musi podobac
    trzeba bylo nie wstawiac nic. to powinno byc Twoje portfolio a nie
    odstraszanie
    > jesli chodzi o spawm to rzeczywiscie ale trzeba sie jakos reklamowac czyz nie ???
    trzeba tez znac netykiete i stosowac sie do niej. i myslec a nie chamowac

    qrcze mozna jakos banowac takich klientow?

    Michal Kijewski
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ 76259763
    Skype: badzio

  • 16. Data: 2005-04-24 17:16:34
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    > Kira (jak to bylo z tym Wszechswiatem i glupota?)

    Einstein powiedział kiedyś, że są dwie rzeczy nieskończone: Wszechświat i
    ludzka głupota. Zaraz potem dodał, że co do tego pierwszego - to nie ma
    absolutnej pewności :-)))

    --
    Pozdrawiam serdecznie i świątecznie
    Maciej Ślużyński

  • 17. Data: 2005-04-24 17:26:12
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Maciej Ślużyński [Sun, 24 Apr 2005 19:16:34 +0200]:

    > Einstein powiedział kiedyś, że są dwie rzeczy nieskończone:
    > Wszechświat i ludzka głupota. Zaraz potem dodał, że co do
    > tego pierwszego - to nie ma absolutnej pewności :-)))

    To w sumie retoryczne bylo, ale jakze pasujace do sytuacji... ;)

    Kira

  • 18. Data: 2005-04-24 19:12:42
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    badzio napisał(a):

    > qrcze mozna jakos banowac takich klientow?

    Dlaczego banowac? Lepiej zadzwonic - info z ich strony:
    "Jestesmy studentami więc mamy dość sporo czasu na serwis
    dlatego można dzwonić do nas 24h/dobe"

    Robert

  • 19. Data: 2005-04-25 13:32:02
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-04-24, Maciej Ślużyński <m...@A...pl> wrote:
    > Einstein powiedział kiedyś, że są dwie rzeczy nieskończone: Wszechświat i
    > ludzka głupota. Zaraz potem dodał, że co do tego pierwszego - to nie ma
    > absolutnej pewności :-)))
    Jeszcze było o tym, ze suma inteligencji na planecie jest stała. Tylko
    populacja rośnie.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    <amatrice> czesc ludziki
    <Sunde> ooo ufoludek

  • 20. Data: 2005-04-25 13:49:45
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    > Jeszcze było o tym, ze suma inteligencji na planecie jest stała. Tylko
    > populacja rośnie.

    Też prawdziwe. Niestety...

    --
    Pozdrawiam - Maciej Ślużyński