PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa zlecenie

  • 1. Data: 2005-04-23 11:28:59
    Temat: Umowa zlecenie
    Od: "nick" <s...@i...pl>

    Witam grupowiczów!

    Czy w formie zatrudnienia 'umowa-zlecenie' przysługują mi urlop, premie
    okolicznościowe itp...
    A moze to jest kwestia do uzgodnienia z pracodawcą?

    Dzięki za wszelkie informacje (nie jestem jeszcze w tym za bardzo obeznany)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-23 13:50:59
    Temat: Re: Umowa zlecenie
    Od: "Agniecha" <a...@o...pl>

    > Czy w formie zatrudnienia 'umowa-zlecenie' przysługują mi urlop,
    premie
    > okolicznościowe itp...
    Na umowe zlecenie wg przepisów prawnych nie przysługują Ci tego typu luksusy
    ;)

    > A moze to jest kwestia do uzgodnienia z pracodawcą?
    Tylko i wyłacznie, wiec warto zapisy o np urlopie bądź premiach zamieścić w
    umowie ;)

    > Dzięki za wszelkie informacje (nie jestem jeszcze w tym za bardzo
    obeznany)

    > Pozdrawiam

    :)

  • 3. Data: 2005-04-24 17:45:21
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    nick w news:d4dbhp$2fm$1@h1.uw.edu.pl napisał(a):

    > Czy w formie zatrudnienia 'umowa-zlecenie' przysługują
    > mi urlop, premie okolicznościowe itp...

    Nie.

    > A moze to jest kwestia do uzgodnienia z pracodawcą?

    Z jakim pracodawcą? Ty jesteś zleceniobiorcą, a z drugiej strony jest
    zleceniodawca. Zawarliście umowę cywilnoprawną - obowiązuje to co jest w
    umowie (o ile nie jest to sprzeczne z prawem lub z interesem społecznym).
    Jeśli czegoś w umowie nie ma, a jest istotne - obowiązuje to co jest
    zapisane w KC - artykuły poświęcone umowie zleceniu.

    pozdrawiam
    Greg