PracaGrupypl.praca.dyskusje › masowa wymiana pracowników?

  • 1. Data: 2006-11-23 21:04:33
    Temat: masowa wymiana pracowników?
    Od: "jacros" <j...@z...pl>

    Witam:) pracuje grzecznie w pewnej firmie już 6 lat.
    Wczoraj szefostwo wpadło na pomysł zamieszczenia w prasie i necie ogłoszenia
    o prace dla stanowisk:
    -sekretarki
    -samodzielnego specjalisty ds ...
    -samodzielnego specjalisty ds ...
    -samodzielnego specjalisty ds ...
    ogłoszenie do pracy poszło wczoraj a dziś rano musiałem przesłac mailem do
    redakcji zapotrzebowanie na jeszcze jedno stanowisko, informatyka czyli
    siebie...
    zachodzimy w głowe o co tu chodzi
    szefostwo postanowiło nas wymienić na nowych i tanszych?
    chce nas wystraszyć i zdyscyplinować? (podziałało na nas akurat odwrotnie)
    Dodam że żadne z nas nie dostało jeszcze wypowiedzenia, żadne nie odchodzi,
    nikt nie jest w ciąży, nie ma potrzeby dublowania naszych stanowisk..
    casting na ww stanowiska ma się odbyć 28.XI
    co o tym sądzicie?
    z góry dziękuje za opinie..

  • 2. Data: 2006-11-23 21:18:11
    Temat: Re: masowa wymiana pracowników?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ek52cu$cl1$1@sunflower.man.poznan.pl jacros
    <j...@z...pl> pisze:

    > co o tym sądzicie?
    IMO najbardziej prawdopodobna jest wersja pośrednia. Jedni do wymiany,
    reszta przy okazji ma się bać.
    Co robić? Hmm... działanie jest bezczelne - jawnie dla pracowników ogłosić
    nabór na ich miejsca - wiec i riposta powinna być niebłacha.
    Ja bym na dzień dobry nasłał frajerom wszystkie możliwe organy kontroli.
    Poza tym jeśli się da - gromadzić i zabezpieczać dowody nieprawidłowości w
    działalności pracodawcy. No i rozglądać się za kołem ratunkowym, czyli inną
    robotą.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-11-23 21:24:55
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    "Ja bym na dzień dobry nasłał frajerom wszystkie możliwe organy kontroli."

    po co? i czy na twoje zawolanie wszyscy to wykonaja? smiech

    Dobry pracownik zawsze znajdzie zatrudnienie
    Jezeli dostaniesz wymowienie to i chyba jakas wyprawka ci sie nalezy?

  • 4. Data: 2006-11-23 21:38:41
    Od: "jacros" <j...@z...pl>

    Daleki jestem od nasyłania czegokolwiek na kogokolwiek.. uważam że jedynie
    mogłoby sie odbić czkawką osobom nie wymienionym w ogłoszeniu
    np miłym paniom z kadr... szefostwo zawsze sie wylize.
    Pisze ponieważ poczułem sie .... właśnie jak?
    Czy tak wygląda zapłata za lojalność wobec firmy?
    na cholere nam wpajają teksty o zaangażowaniu i że wszyscy (my i szefostwo)
    jedziemy na jednym wózku?

  • 5. Data: 2006-11-23 21:47:50
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    > Pisze ponieważ poczułem sie .... właśnie jak?
    > Czy tak wygląda zapłata za lojalność wobec firmy?
    > na cholere nam wpajają teksty o zaangażowaniu i że wszyscy (my i
    > szefostwo) jedziemy na jednym wózku?

    To Ty jeszcze w taki banialuki wierzysz?
    A to ze Jaruś obiecal 3 miliony mieszkan tez wierzysz?

  • 6. Data: 2006-11-23 21:55:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ek53j5$2fu$1@news.wp.pl zasit <z...@w...pl> pisze:

    > "Ja bym na dzień dobry nasłał frajerom wszystkie możliwe organy kontroli."
    > po co?
    W imię zasad.

    > i czy na twoje zawolanie wszyscy to wykonaja?
    Nie wiem. Można się dowiedzieć robiąc to.

    > smiech
    Jest takie przysłowie o śmiechu i poznawaniu po śmiechu...

    Jotte

  • 7. Data: 2006-11-23 22:42:34
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    > Witam:) pracuje grzecznie w pewnej firmie już 6 lat.
    > Wczoraj szefostwo wpadło na pomysł zamieszczenia w prasie i necie
> [...]
    (...)

    Moze po prostu zrobic mala narade z pracownikami i albo isc grupa (jesli
    firma mala) do dyrektora/prezesa badz niech ida 2,3 osoby z najdluzszym
    stazem i niech uczciwie porozmawiaja o waszych watpliwosciach z szefostwem
    (dobrze sie wczesniej umowic na taka rozmowe, by nie odbywala sie w
    pospiechu). Nie twierdze, ze wszystkie firmy graja fair, ale moze zupelnie
    nie potrzebnie sie martwicie i np. firma podpisala jakas umowe z
    zagranicznym kontrahentem i otwiera nowy, duzy oddzial do obslugi jego
    produktow. A nawet jesli nie dowiecie sie prawdy, to kazda rozmowa daje do
    myslenia.

    Ja bym jednak nie podchodzil na dzien dobry do szefostwa, jak do tyranow, a
    raczej po prostu uczciwie, po ludzku staral sie pogadac. Jesli kogos starasz
    sie uczciwie traktowac, ten drugi zazwyczaj tez stara sie nie byc potworem.
    ;)

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz

  • 8. Data: 2006-11-23 22:47:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4e925$45662325$57cf6a6b$24819@news.chello.pl Piotr

> [...]
    > nie potrzebnie sie martwicie i np. firma podpisala jakas umowe z
    > zagranicznym kontrahentem i otwiera nowy, duzy oddzial do obslugi jego
    Doprawdy? Dlaczego zatem nie zagrali fair i nie powiedzieli pracownikom o co
    chodzi aby ci się nie niepokoili, aby uniknąć niejednoznacznej, rodzącej
    napięcia sytuacji?

    Nie ta kolejność w tym wypadku.

    Jotte

  • 9. Data: 2006-11-24 08:42:13
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Czy tak wygląda zapłata za lojalność wobec firmy?
    > na cholere nam wpajają teksty o zaangażowaniu i że wszyscy (my i
    > szefostwo) jedziemy na jednym wózku?

    odpowiem złotą myślą:
    * * *
    "Zabawne jak mało ważna jest twoja praca, gdy prosisz o podwyżkę,
    a jak niesamowicie niezbędna dla ludzkości gdy prosisz o urlop"

    --
    Jackare

  • 10. Data: 2006-11-24 08:47:50
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > na cholere nam wpajają teksty o zaangażowaniu i że wszyscy (my i
    > szefostwo) jedziemy na jednym wózku?

    To bajer stary jak świat. Skuteczny na tych, którzy jeszcze tego nie znają.

    --
    Lukasz