PracaGrupypl.praca.dyskusjemała ciekawostka - ogłoszenie z dzisiejszej Wyborczej › Re: mała ciekawostka - ogłoszenie z dzisiejszej Wyborczej
  • Data: 2003-06-30 20:38:25
    Temat: Re: mała ciekawostka - ogłoszenie z dzisiejszej Wyborczej
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tu prosze taka niespodzianka w polskiej firmie stosowana :)
    > Jestem ciekaw czy jest to pojedynczy przypadek czy spotkaliscie sie z
    > innymi tego typu innowacjami w pracy.

    Moi szefowie wymyslili to z 5 lat temu i od tego czasu to dziala - system
    informatyczny tez to tego dostosowalismy i wiem ze to sie znakomicie
    sprawdza w praktyce i ulatwia prace.

    Daje tez lepsza kontrole - wiadomo ze pracownicy serwisu komputerowego
    nie powinni miec na swoich biurkach waznych dokumentow ktore sa
    w kolorze przypisanym dla serwisu telekomunikacyjnego.

    Wszystko zalezy od podzialu dokumentow i kolorow. Nie moze byc
    tego zbyt wiele bo ludzie sie gubia - max 8-10 kolorow.

    FX