PracaGrupypl.praca.dyskusjemała ciekawostka - ogłoszenie z dzisiejszej Wyborczej › Re: mała ciekawostka - ogłoszenie z dzisiejszej Wyborczej
  • Data: 2003-06-30 20:30:41
    Temat: Re: mała ciekawostka - ogłoszenie z dzisiejszej Wyborczej
    Od: Dehumanizer <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    FX napisał:

    > Pewnie maja "colour code" tak jak u mnie w firmie.
    > Np. pomaranczowe to dokumenty serwisowe, zielone to
    > magazynowe itp ;-)
    >
    > To straaaaaasznie ulatwia sortowanie i wyszukiwanie dokumentow.

    o czyms takim czytalem w jakims czasopismie niedawno.
    podobno pioniersko na szeroka skale wprowadzone przez Toyote ( z tego co
    pamietam) i raczej nei sprawdzilo sie w europejskich warunkach.

    A tu prosze taka niespodzianka w polskiej firmie stosowana :)
    Jestem ciekaw czy jest to pojedynczy przypadek czy spotkaliscie sie z
    innymi tego typu innowacjami w pracy.

    Dehumanizer