eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjemaile w pracy › Re: maile w pracy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!n
    ews.tpi.pl!not-for-mail
    From: Carrie <c...@w...epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: maile w pracy
    Date: Sat, 6 Jan 2007 19:41:04 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <1idb3678m8sf5$.dlg@carrie.pl>
    References: <enjrd1$6b$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: c...@w...epf.pl
    NNTP-Posting-Host: aawq210.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1168109073 7713 83.6.76.210 (6 Jan 2007 18:44:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Jan 2007 18:44:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:199496
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu Thu, 4 Jan 2007 22:25:52 +0100, Marcin wydukał(a) nieśmiało, a
    wszystkim się zdawało, że to echo grało:

    > krótko mówiąc jest pisanych z anglosaskimi zasadami interpunkcji, bo ile
    > wiem w języku polskim po przecinku należy bezwzględnie rozpoczynać małą
    > literą.
    > Nie denerwuje was to?

    W porównaniu do liczby maili, jakie dostaję z: błędami ortograficznymi
    ["jaka to trzcionka?"], literówkami ["proszę podać gramarurę"],
    niezgodnym z logiką [i netykietą] cytowaniem i wreszcie bełkotliwą
    treścią, z której nie można zrozumieć, czego właściwie chce autor -
    to, co opisałeś, to doprawdy pestka :>
    Niewiarygodne, jak wielu ludzi na odpowiedzialnych stanowiskach uważa,
    że inni są jasnowidzami ;] Mamy takiego jednego klienta, który pisze
    jakimś swoistym szyfrem, używa sobie tylko znanych skrótów i robi
    fantastyczne literówki - każdy mail od niego to najpierw duża uciecha
    dla naszego działu, a potem dochodzenie, co pan klient miał na myśli
    [co się wiąże z niepotrzebną stratą czasu, bo gdyby napisał jasno, to
    by mu się udzieliło prostej odpowiedzi i koniec dyskusji].

    Pozdrawiam, Carrie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1