PracaGrupypl.praca.dyskusjemaile w pracy › Re: maile w pracy
  • Data: 2007-01-06 21:05:44
    Temat: Re: maile w pracy
    Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz"
    > Zgadzam się. Przez takich ociężałych musiałem przez ileś tam lat uczyć
    > się
    > ortografii zamiast poświęcić te lekcje na bardziej praktyczne rzeczy.
    > Choćby
    > przepisy ruchu drogowego, mechanizmy rynkowe, sposób obliczenia kosztów
    > kredytu, czy pieprzoną zasadę działania bezpiecznika w mieszkaniu.
    > Dzięki
    > takiej edukacji mamy teraz społeczne kaleki, które wiedza dokładnie do
    > jakiego okresu literackiego należała Zapolska, a nie potrafią włączyć
    > vdeo.
> [...]

    Muszę Cię zasmucić. Twierdzenie, że można było uczyć się "przepisów ruchu
    drogowego, mechanizmów rynkowych" itd zamiast ortografii jest dowodem na
    Twoją ociężałość umysłową. Ludzie nieociężali umysłowo nie mają
    najmniejszych problemów by nauczyć się zarówno ortografii, jak i przepisów
    ruchu drogowego, mechanizmów rynkowych, pozostałych wymienionych przez
    Ciebie spraw...a nawet wiele, wiele, wiele więcej.
    AsiaS
    *Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*