PracaGrupypl.praca.dyskusjemaile w pracy › Re: maile w pracy
  • Data: 2007-01-06 00:55:22
    Temat: Re: maile w pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:op.tlo8p0fhsw2pr1@to.napisal.tomasz.plokarz Tomek P.
    <a...@y...pl> pisze:

    > Po prostu apostrofów się ostatnio cholernie naduzywa -
    To fakt, sam to czyniłem. Zwrócono mi na to uwagę na grupie, nie miotałem
    się, zapytałem jakie są reguły i mi wytłumaczono. Staram się do tego
    stosować.

    > takie czasy, że prawie nikt nie zna ortografii
    Fakt, takie czasy...
    Czasy młotów i tumanów...

    > (bo i nikt nie wymaga)
    Ano właśnie. A choćby zrobić pierwszy krok i nie odpowiadać na grupach na
    posty analfabetów? Albo - lepiej - odpowiadać ale w odpowiedzi zawierać
    jedynie pouczenie natury ortograficzno-językowej?
    Inne kraje (vide Francja choćby) umieją chronić i dbać o swoje dobra
    narodowo-kulturowe, w tym mowę i język. A my?

    Jotte