PracaGrupypl.praca.dyskusjeludzie po 30-tce do odstrzału › Re: ludzie po 30-tce do odstrzału
    From: " Marek" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ludzie po 30-tce do odstrzału
    Date: Tue, 19 Oct 2004 10:05:02 +0000 (UTC)

    kaczor <k...@k...pl> napisał(a):

    > ... zadała mi pytanie w jakim jestem wieku, odpowiedziałem że 34 lata.Na to
    > ona
    > że mój wiek dyskwalifikuje mnie do podjęcia danej pracy. Tylko do 30 lat.
    > Cóż do pani pretensji mieć nie można, ma takie dyspozycje. Ale tylko
    > pogratulować dyrekcji takiej rekrutacji. Ciekawi mnie tylko czy w zarządzie
    > spółki też siedzą ludzie do 30 roku życia?

    Ludzie mają jeszcze większe problemy. Po 40-tce (a bardziej przed 50-tką)
    to już nie tylko do odstrzału, ale również do gazu - postrzał czasem
    mogliby przeżyć. Mimo, że całkiem spora gromadka szefów, dyrektorów
    i przezesów, nie tylko po 40-stce, ale również po 50-tce.
    Mając 34 lata, 15 lat temu miałeś już prawo wyborcze i zapewne jako
    ŚWIATŁY I OŚWIECONY MŁODY OBYWATEL zagłosowałeś na "S" bo chciałeś
    w nieskrępowany sposób wyjeżdżać za granicę :)
    Wyjechać za granicę wprawdzie można, ale nie ma pracy żeby na ten wyjazd
    zarobić. Półki w sklepach wprawdzie "zgniły zachód" też po upadku PRL-u
    zapełnił, ale z powodu braku pracy i niskich pensji, nie każdy może
    z tego dobrodziejstwa skorzystać.
    Niech żyje III RP - macocha Polaków, których nie stać na łapówki.

    Marek