PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    From: "Damon" <d...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Date: 15 Aug 2003 09:36:42 +0200

    > hm, uwazasz, ze przesadzam...
    > oto te przyklady, ktore pamietam:
    > "jestem studentkom"

    bez komentarza

    > "lubiem rozmawiac z ludzmi"

    tu może wystąpiła również literówka, no moze raczej zgubienie literki "ł".
    Napisałas fragment i nie wiadomo do czego się ma odnosić, ale jeśłi do opisu
    poprzedniej pracy, np. zatrudniony byłem w firmie X w dziale obsługi klienta
    (...) bardzo LUBIŁEM rozmawiać z ludźmi, pomagając im w rozwiązaniu problemu
    bądż tylko udzieleniu informacji... Ot taki prosty przykład. Jak zmienisz sobie
    język polski na angielski w komputerze to niestety polskiego znaku w wordzie z
    altem nie napiszesz i stąd też może wynikac ten błąd, choć oczywiście moze być
    to błąd.

    > stylistyczny to dla mnie np
    > "mam 25 lata"

    zapewne Cv pisała ta osoba jakiś czas temu i jak miała 24 lata było ok, a po
    roku zmieniła tyko cyferkę na 5 i dalej już nie sprawdzała.

    > nie wiem -dowiedzialam sie dzisiaj, ze jestem zlym pracodawca, ktory dreczy
    > biednych obywateli i sie czepia nie wiem czego...

    Czy złym tego nie wiem, ale szukając kogoś do pracy raczej wybiera sie osoby
    najbardziej pasujące do danego stanowiska. Ty wolałaś oszczedzac i zatrudniać
    młodych ludzi, których doświadczenie czy predyspozycje sa marne w tym zakresie.
    Jakby to brzmiało, gdybym ja szukał wykładowcy do nowej wyższej szkoły np.
    ekonomicznej (których i tak jest cała masa), ale podstawowym warunkiem jest
    bycie studentem, bo ZUSu nie chce opłacac :-) Specjalisci sa w każdej
    dziedzinie, a wiele osób wysyła ogłoszenia jak leci, bądz myśli, że może jak
    jednego warunku nie spełni (student - w pracy nie ma znaczenia czy jestes
    studentem, czy nie - ważne byś dobrze pracował - przynajmniej tak mi sie
    wydaje).

    > to moze nastepnym razem jak dam ogloszenie (a gwarantuje, ze nie bedzie to
    > zbyt szybko) to bede te co lepsze skanowac i umieszczac w sieci - co wy na
    > to???

    a to już wydaje mi sie, że jest troche nie w porzadku. Ci ludzie wysyłają do
    Ciebie oferty w dobrej wierze i treść tych ofert jest poufna tylko dla Ciebie,
    jako osoby rekrutującej. Ja sobie bym nie życzył, by ktoś moją ofertę lub jej
    fragmenty gdzieś zamieszczał bez mojego pozwolenia.

    > dla mnie jest to wyraz niechlujstwa i na to pragnelam zwrocic uwage na
    > grupe - a wszyscy skupili sie na moich literowkach - smieszne troszke, ale
    > coz...

    owszem niechlujstwo, ale jak sie nie szuka potencjalnie najlepszych, tylko byle
    kogo aby był studentem (z Twojej wypowiedzi ta informacja wydaje sie być
    najwazniejszym wymogiem by tę prace otrzymać) to potem sa takie skutki.

    pozdrawiam
    Damon