PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
  • Data: 2003-08-13 15:09:33
    Temat: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <g...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7a2b.00001725.3f3a45c0@newsgate.onet.pl...

    > NIE przesadziles - sekretarka czesto rowniez pisze zamowienia ("Pani
    Zosiu,
    > prosze napisac do XXX, zeby przyslali nam YYYY szt ZZZZ, na jutro
    przyslali
    > fakture").

    Przesadził i sie z tym zgadza. Sekretarka nie redaguje umów prawnych, a błąd
    w wystawieniu faktury nie może decydować o bycie firmy- robi się korektę. Do
    tego dodam, ze nie można zapłacic za coś na co sie nie ma pieniędzy (pomylić
    sie o 3 zera) i zrujnować firmę i faktury wystawia się najczęściej za pomocą
    progr. komp. , gdzie ten program odróżnia kropkę od przecinka. Nie róbcie z
    dziewczyny co ma odbierać telefony megamózgu.