PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    From: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Date: Wed, 13 Aug 2003 15:48:11 +0200

    Dnia 2003-08-13 15:42:57 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *ANNA* skreślił te oto słowa:

    > hm, uwazasz, ze przesadzam...
    > oto te przyklady, ktore pamietam:
    > "jestem studentkom"
    > "lubiem rozmawiac z ludzmi"

    Oni to pewnie czENsto na IRCu siedzOm ;)

    > nie wiem -dowiedzialam sie dzisiaj, ze jestem zlym pracodawca, ktory dreczy
    > biednych obywateli i sie czepia nie wiem czego...

    Nie jestes, mozesz wymagac wszystkiego czego chcesz. Tyle, ze musisz sie
    liczyc z tym, ze jak nikt nei spełni wymagan to moze bedzie trzeba je nieco
    zmodyfikowac. Takie zycie :)

    > to moze nastepnym razem jak dam ogloszenie (a gwarantuje, ze nie bedzie to
    > zbyt szybko) to bede te co lepsze skanowac i umieszczac w sieci - co wy na
    > to???

    Tylko nie zapomnij zamazac danych osobowych :)

    > dla mnie jest to wyraz niechlujstwa i na to pragnelam zwrocic uwage na
    > grupe - a wszyscy skupili sie na moich literowkach - smieszne troszke, ale
    > coz...

    A ja Cie rozumiem,
    mi sie nawet nie chce czesto czytac CV, ktore są nieczytelne lub napisane
    po polskawemu.
    A od sekretarki wymaganie znajomosci poprawnej polszczyzny jest jak
    najbardziej na miejscu.

    ps. Jesli nie studentak to moze poszukaj wsrod rencistek, emerytek - to
    bardzo czesto lepsze kandydatki, i to z doswiadczeniem, no i ZUS tez Ci
    odpada :)

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=39102