PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    From: web <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Date: Wed, 13 Aug 2003 13:03:51 +0200

    In article <bhd2r7$51h$1@news2.ipartners.pl>, a...@t...pl says...

    > Chodzi mi o pewne zasady ktorych Polacy jakos nie maja, jak mozna kogos
    > upieprzyc (za przeproszeniem) za brak ortografi skoro sie samemu nie
    > potrafi napisac kilku zdan zgodnie z ortografia. Jak mozna kogos oceniac w
    > jakims temacie skoro sie samemu nie ma kompetencji w tej kwesti ???

    No, nie widze w tym nic dziwnego. Jesli kobieta potrzebuje kogos, kto
    bedzie redagowal pisma, to nie znaczy, ze ma przyjmowac wszystkich jak
    leci, bo sama moze nie znac ortografii.

    Nie oszukujmy sie, ze do oceny poprawnosci ortograficznej potrzebne sa
    jakies wielkie zdolnosci. Wystarczy wcisnac F7 w Wordzie.

    > Ja nie mowie ze to zle, ja
    > tylko smiem zauwazyc, ze moda na gnojenie i pokazywanie niekompetencji
    > innych stala sie u nas b. modna. A z reguly Ci co daja prace nie znaja sie
    > na niczym! Lub wiele do przesluchiwanych kandydatow im brakuje.

    Prawda jest taka, ze prezes firmy, ktory chce zatrudnic programiste
    wcale nie musi byc dobry w programowaniu. Aczkolwiek juz rozmowe na
    temat wiedzy kandydata powinien przeprowadzac dyrektor projektu, czy tez
    dzialu, ktory ma pojecie na temat, o jakim bedzie sie rozmawiac.

    Natomiast nie zapedzajmy sie daleko. Mowilismy tu o sprawdzeniu
    poprawnosci pisowni, do czego nie trzeba miec sporych zdolnosci.

    > Uwazam ze Polacy uwazaja
    > sie za madrzejszych a wogole nimi nie sa i gnojenie innych to juz u nas
    > norma.

    Taki narod - nic z tym nie zrobisz. Kazdy tutaj jest specjalista od
    informatyki, prawa i medycyny. I kazdy zna sie na tym najlepiej :-)

    A co do mentalnosci - to tego w Polsce nie zmienisz. Musialbys poczekac
    na wymarcie kilku pokolen. Lepiej juz stad wyjechac do miejsca, gdzie
    ludzie maja normalne podejscie do zycia.