PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    From: "Pawel A." <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Date: Wed, 13 Aug 2003 12:58:49 +0200

    > Nie wiem jak niekompetentna osoba, moze kompetentnie dokonac oceny
    > ortograficznej CV! O to Polska wlasnie! Tryb myslenia owczesnego Polaka:
    > "ja juz pracuje wiec jestem kims, mnie zasady juz nie obowiazuja, moge do
    > woli gnoic innych".

    A nie przyszlo Ci do glowy, ze jezeli pani podpisujaca sie "Ania" ma
    problemy z ortografia (pare osób jej to wytkelo) to bedzie szukac sekretarki
    bez takich klopotów? Myslnie na zasadzie "Robie byki wiec do niech
    redagowaniem pism zajmie sie ktos kto ich nie robi." Sam jestem
    "patentowanym dyslektykiem" (dla niektórych ="leniem patentowanym") wiec
    gdybym mial zatrudniac sekretarke to wybralbym taka, która skoryguje moje
    bledy....
    Pozdrawiam
    Pawel